UNAPREĐENJE TURISTIČKE PONUDE I USLUGA DUŽ STAZA VIA DINARICE U BOSNI I HERCEGOVINI
Poziv za podnošenje prijava za dodjelu bespovratnih sredstava je jedna od aktivnosti u okviru druge faze projekta Via Dinarica, koji implementira i sufinancira Razvojni program Ujedinjenih naroda u Bosni i Hercegovini (UNDP BiH), uz financijsku podršku Agencije Sjedinjenih Američkih Država za međunarodni razvoj (USAID BiH) i Agencije za razvojnu suradnju Republike Italije (AICS). Druga faza ovog projekta se provodi u suradnji sa domaćim partnerima – Ministarstvom vanjske trgovine i ekonomskih odnosa Bosne i Hercegovine, Federalnim ministarstvom okoliša i turizma, Ministarstvom trgovine i turizma Republike Srpske, lokalnim vlastima, nevladinim i privatnim sektorom aktivnim u turizmu. Inicijativa Via Dinarica ima za cilj promovirati značajne prirodne i kulturne resurse područja Zapadnog Balkana, omogućiti bavljenje avanturističkim aktivnostima ljubiteljima prirode iz cijelog svijeta te očuvati planinska područja, kulture i predjele koji predstavljaju oazu netaknute prirode u Europi.
Ovaj javni poziv sufinanciraju USAID, AICS i sljedeće jedinice lokalne samouprave na koje se ovaj poziv i odnosi: Posušje, Prozor-Rama, Sokolac i Teslić, a cilj mu je da dodatno doprinese razvoju inicijative Via Dinarica, kao i oporavku od pandemije Covid-19 koja je najviše pogodila sektor turizma.
U skladu s gore navedenim, ovaj Javni poziv za podnošenje prijedloga projekata se odnosi na sljedeće 2 prioritetne oblasti:
Prioritetna oblast 1: Poboljšanje uvjeta i proširenje kapaciteta turističkih smještajnih objekata duž staza Via Dinarice unutar sljedećih jedinica lokalne samouprave: Posušje, Prozor-Rama, Sokolac i Teslić.
Prioritetna oblast 2: Unapređenje postojećih i povećanje raznolikosti turističkih usluga u oblasti turizma u prirodi (kulturnog, povijesnog, sportsko-rekreativnog i avanturističkog turizma i slično) duž staza Via Dinarice unutar sljedećih jedinica lokalne samouprave: Posušje, Prozor-Rama, Sokolac i Teslić.
Podnositelj prijave može podnijeti maksimalno jedan projektni prijedlog po svakoj prioritetnoj oblasti ovog javnog poziva.
Ukoliko podnositelj prijave dostavi više od jednog projektnog prijedloga po prioritetnoj oblasti, nijedan projektni prijedlog se neće uzeti u razmatranje.
Podnositelj prijava za prioritetnu oblast 1 trebaju pročitati detaljne informacije u odjeljku 2.1 Smjernica.
Podnositelj prijava za prioritetnu oblast 2 trebaju pročitati detaljne informacije u odjeljku 2.2 Smjernica.
Pozivaju se svi zainteresirani i kvalificirani potencijalni podnositelji prijava, koja žele sudjelovati u ovoj aktivnosti projekta, da dostave svoje prijedloge projekata, uključujući i svu prateću dokumentaciju, najkasnije do 27.8.2021. godine do 14:00 sati. Sve prijave slati isključivo na adresu:
Razvojni program Ujedinjenih naroda (UNDP)
UN House
Zmaja od Bosne bb, 71 000 Sarajevo, BiH
Druga faza projekta Via Dinarica
Smjernice za podnošenje prijedloga projekata i ostali potrebni obrasci mogu se preuzeti ovdje.
Sva dodatna pitanja u vezi ovog poziva se mogu dostaviti isključivo putem elektronske pošte, najkasnije 7 dana prije isteka roka za podnošenje prijava, sa jasno naznačenim nazivom poziva u predmetu poruke, i to na sljedeću e-mail adresu: [email protected]. Molimo da u e-mail-u naznačite da se pitanja odnose na projekat Via Dinarica.
Neposredno nakon objave javnog poziva projekat Via Dinarica će organizirati online info sesije tokom kojih će se prezentirati svi aspekti javnog poziva te pojasniti uvjeti i kriteriji. Pored ovoga, tokom sesija potencijalni podnosioci prijava će imati priliku postavljati pitanja o javnom pozivu.
Info sesije za ovaj javni poziv će se održati u sljedećim terminima:
- prva info sesija: petak 13.8.2021. godine u 10.00 sati;
- druga info sesija: srijeda 18.8.2021. godine u 15.00 sati.
Info sesije će biti održane putem online platforme (Zoom) za video i audio konferencije.
Za prijavu na jednu od info sesija potrebno je poslati ime i prezime, e-mail adresu na koju će biti upućen poziv za uključivanje u online info sesiju, te napomenu za koju info sesiju se prijavljujete (prva ili druga info sesija), s naslovom/predmetom Prijava na Via Dinarica info dane.
Prijavu je potrebno poslati na e-mail adresu [email protected] i to za:
- prvu info sesiju, koja će se održati u petak 13.8.2021. godine u 10.00 sati, najkasnije do četvrtka 12.8.2021. godine (do 15.00 sati);
- drugu info sesiju, koja će se održati u srijedu 18.8.2021. godine u 15.00 sati, najkasnije do utorka 17.8.2021. godine (do 15.00 sati).
Nakon isteka roka za prijave na jednu od info sesija, prijavljene osobe će, na navedenu e-mail adresu, dobiti link za priključivanje na video konferenciju u odabranom terminu.